Friday, April 22, 2011

balak sa pag-inosara didto sa Mall of Asia

misulod ko sa mall
og Asia
ako lang usa
milamog sa dakong
lawod
sa katawhan

misulod ko sa McDo
didto miorder ko og dakong
hamburger og
large size nga ice cold Nestea

milingkod ko
dapit sa lugar diin
makita ko ang gawas
kay glass baya ang
wall
kita nako apil ang
dakong dagat
sa unahan
og ang adlaw nga
gahinayhinay og
salop

nagpista ang akong mga
mata sa nanglabay
nagkadaiya
mga seksing mugbo og
sayal
hapit na gani makita ang
kinot sa kaigwad
sa sampot

mga pamilya, amahan gabala
sa anak nga wa pay buot
samtang ang asawa gabaguod
sa mga pinalit alang
sa panimalay

mga estudyante nga
nakauniporme pa
unya gapasipatsipat sa
ilang mga mata
samtang nagpaabot sa
ilang mga gipangtawagan
sa celfon

sa kagutom
gidako nako og pang-it ang
hamburger dayog tulon
sa akong tilaok
wala na gani kaayo usapa
og kay hapit man matuk-an
midali dali sab kog lad-ok
sa ice cold Nestea

dali rang nahurot ang
hamburger og ang large size
nga Nestea

ning mokaon tang
mag-inosara
ambot pero mosamot man
hinoon og kahapdos ang
atong tiyan
aslom sa akong pamati
ang hamburger unya kadtong
gidalidali nakog inom nga
ice cold tea
morag suka na man hinoon nga
gadalag kalayo didto sud
sa akong tiyan
morag gisunog ang akong mga
tinai og busa naguba ang akong
nawong sa tumang
kaaslom nga unta tam-is
man ang tinood nga
kinabuhi

pait sa kasingkasing ang kamingaw
aslom sa tiyan ang pag-inosara

tungod kay sa akong kiliran
wala naman ikaw...

No comments: