Friday, April 8, 2011

alang sa nahigugma kanimo...

nagpaabot ang akong anino
sa kilid sa labat sa balay nga karaan

kon sa imong pag-abot ngitngit na
og dili mo ako makita pag-ayo

sulayan nako og sangpit ang imong ngalan
og dili ba sitsitan ka nako

dili na ako makadala og mga bulak alang kanimo
kay ang akong mga kamot mga hunghong na lamang

ipabati ko kanimo ang akong gugma
sa usa ka nawong sa panganod nga dili mo na gayod mailhan

moingon ka ang panganod morag dako og kahiubos
kaiyakon sama sa usa ka dako nga dag-om

apan wala kay makita nga ulan
bation mo lamang ang kabugnaw sa hangin

nga motago diha sa imong dughan
sulod sa imong sapot sulod sa imong panit

gihandom ko lamang kini
wala'y usa ka panid sa akong kinabuhi ang angay mong basahon

bisag dili ka moingon bisag dili ako manudya kanimo
dili mo gayod ako mahimong higugmaon

No comments: