Monday, October 25, 2010

dili nako ipamugos ang kadaogan

naulaw ko,
midagan ko balik sa akong
tagoanan
mihigda ko sa duyan
og nagpalutawlutaw
namason og basin
mahupay ang gahuot kong
dughan

misulod ako diha sa langob
sa hunahuna
adunay suba didto
nga pagkalinaw
gihubo ko ang akong mga sapot
og miambak ako didto
abi nako og dili ako
makaginhawa
sud sa tubig

pagkanindot sa bation
kon ikaw anaa sa kasingkasing
sa bugnaw nga tubig
wala diha ang mga tunok
sa bahandi
anaa lamang ang
katin-aw sa pagpiyong sa
mga mata
diin tunlon mo ang
tanan nga
dili pa unta nimo
madawat

gisirad-an ko ang langit
og ang mga panganod dili na
makasulod
wala na ako mangilabot sa
adlaw
muolan man o moinit
wala na kining tanan
sa akong
bag-ong kalibotan

ang kadaogan
pagkadanlog diha sa mga kamot
sa kinabuhi
dili gayod hisakpan
wala man unta kini mga pako
sama sa langgam

sa kataposan akong
giluwa ang akong gipanamkon
ang akong mga damgo
akong gipukaw
gipikpik nako ang ilang mga tiil
aron sa sayong
kabuntagon
silang tanan managan

ang magpabilin maayo lamang
ang akong panghayhay
ania ang tanang kasayang
og dinhi na lang ako kutob
mamati sa awit
alang sa bag-ong minatay

No comments: