Tuesday, August 3, 2010

alang sa babaye sa balod nga og ma-provoke dili ra kuno dila nimo ang way labod

sa atong unang chat
naghisgot tag mga amigo og amiga
apil na ang kabahin sa ilang balak

si x, morag tigulang sa iyang balak
si y, ok
si a, favorite nimo
si b, mas nindot kunong mosulat kaysa imo
si c, kulang pa sa polishing
si d, di ka kasabot
si e, morag dili kaayo true
si f, elitist
si g, hypocrite
si h, kulang sa kuhit

unya daghan kog pangutana
mitubag sab ka
miandar akong pagka NBI
ask ko more questions
bilib ko
kay mi-answer sab ka
truly yours,

nga ikaw fluent sa German
ingon ko, basin nakauyab kag german
kay kuno the best way to learn the language is to have a lover who speaks the language
katawa ko
kamuot kay nakatag-an ko
bulag ka sa bana
friends pa mo hangtod ron
still in touch so to speak
18 years ka live-in nimo si F., german, buotan, philosopher
anak nimo 3 o upat ba to
kalimot na ko
into films ka
imong son pod,
ako way alamag kon unsa ang PD

daghan tag nadiscuss
mi share sab ko kabahin sa akong
self, etcetera etcetera
hangtod nga miabot ko sa ako untang nalimtan nga pangutana

kon ok ba sab ang akong mga mugna
giatay... mi sign off ka man oi

basin blackout
o basin, ayayay
dili nimo type akong balak

but never mind,
mangutana jud ko gihapon
bahala na og
magpuyo ko sa Kukuk's for five days

basin kaantog ko didto
basa sa akong balak
nga ambot

og balak ba jud ni
basin yamayama lang

bahala na
antog lang gihapon

to expel demons
or to chase kaha my own multiple shadows?

sounds like wangwang kaha?
og basin dunay
nindot kaayong tan-awon nga natikangkang

ayayay, mas nindot na da.
goodbye na kaha
poetry? or welcome puwitri?

saon na lang
di ko kamaong mo end aning balaka

bahala ka na!
chat na pod ta puhon, ok ba?

No comments: