Saturday, July 10, 2010

UFO*



pagkahuman nakog basa
sa monologue ni Rudy Vera
nakahinumdom ko nimo.

lahi sab si Rudy
miatras, gikumot ang admission slip sa
U.P.
Wa kaantos sa linyalinya
og sakaysakay
sa mga titsers nga tan-aw niya
walang sinabi.

morag mas mobilib ko nimo
nga nag-antos sa snow
para lang makab-ot ang imong
damgo

bay, lami jud ang feeling
kanang magtudlo sa universidad

kanag mora kag si Kristo
nga magwali didto sa Mount
atubangan sa daghang
mga uhaw nga
nincompoops

na hala
pag-ayo-ayo diha
sa pagkab-ot sa imong nga tinguha

og kabahin ni Rudy
mi-comment ko sa iyang mono blog
ingon ko

kon nakaya sa mga bobo og boba
nga makahuman og degree sa kolehiyo
ikaw nga genius
nganong god nga di kabalong mag-antos?

korek me bay if i am wrong
pagwali daw bi
kay mamati ko.

basin baya og usa ko sa
mga nimcompoops nga
katahaan kay lagi
dili ko UFO.


* UFO (Undergraduate FOrever.)

No comments: