Saturday, October 27, 2018

kay wala na diri ang gugma

usbon mo pa ba ako?
kalisod ba oy 
ako gani, pila ka saad
wala man mausab

balikog ang akong
bukton
hiwi ang akong 
nawong
putol ang akong
usa ka kumagko
gisi ang akong kilay
ngipon kong wala
na maglaray

usbon mo pa ba kini?
kalisod ba
dili ba kaha mabali 
ang akong bukton
mosamot kahiwi ang
akong nawong
o maputol na usab
ang akong laing 
kumagko
unsaon mo ba pagtahi
ang akong kilay?
ibton mo ba ang
ngipon nga galaray?

taas na baya kaayo ang
akong ilong
unya ang isumpay mo
hinimo sa kahoy?

mitug-an na ako sa tinood
nganong gikasuko mo naman
hinoon kini?

salamat na lang
seguro dinhi na lang kitang
duha kutob
puya man god ako nga
natawo
ang ang gauna mao ang
mga tiil
likos ang akong tinae sa
akong dughan
unya wa ko miiyak sa 
sagpa sa mananabang

karon usbon mo pa ba ako?
dili mahurot ang sayop nga
ania kanako
dili mo matugkad ang
laing mga matood diri 
kanako

ah, daghan kong giusab
hagbay ra, apan ni bisan usa
wala gayod nimo makita.

No comments: