Monday, October 22, 2018

kaninyong tanang mga banggiitan.

gidawat na nako
ang akong pagkalahi

lahi ang akong tingog
dili sama sa imo nga

alingogngog, nia pa ako
sa katkat sa usa ka hunghong

hadlok, gani ako, hadlok usab
sa akong kaugalingong 

hagawhaw, sakto ka baya,
pati gani ako, hadlok lang

gihapon sa akong anino, bisan
gani sa ngitngit, bisan gani

dili nako makita, hadlok lang
gihapon ako, ambot ug ngano

nga bisan sa akong gibati
hadlok lang gihapon ako

kabahin niini, tungod kay
sakto ka, kulang pa gihapon

ang akong boca
bularyo, kulang pa gihapon ang

akong metapora, taphaw ako,
gidawat ko, sakto ka mas boca ka,

diha sa imong kusog kaayong
shagit, sa metapora mong hait,

nasamdan ang tanan, nasamdan
ko, gani ang dugo nga nagtulo

sa akong giagian, miagak man
kanako sa pagpalayo na 

kaninyong tanan, kaninyong 
tanang mga banggiitan.

No comments: