Friday, February 1, 2013

didto sa akong bukid

 
asa ako sa inyong luna?
tiglantaw lamang

ang inyong gustong madungog kadtong makalipay kaninyo
kabahin sa inyong mga anak
sa inyong gihawiran
nga wala kanako
ug wala ako

biyaan ko na kini
mag-inosara akong mohawid sa akong kamot
lakwon ko
ang akong luna
paingon ako didto
makigsulti ako sa akong mga oras
hawiran ko ang akong
mga adlaw

sa panahon nga
manirado na ang inyong mga bintana
unya gihipos na ninyo ang
inyong mga nilabhan
sa panahon nga mobuhos na ang kusog nga ulan
unya gipalong na ninyo ang mga suga
unya ako
anaa pa gihapon sa gawas
nagpaabot
sa wala

dili na ako manuktok
dili na kana maoy tuyo sa akong mga tudlo
magpabilin kanako ang
paglaum

didto sa layong lugar
diin dili na ninyo ako mahinumduman
anaa didto ang akong adlaw
nga mosidlak 
sa akong
bukid.