Monday, February 4, 2013

ako diha sa akong pagpalayo kanimo


 



sa usa ka lawod nga
kalay-on 
ako usa ka bitoon

sa imong gabii
gihinabi mo ako nga
usa ka bulan

sa sayo sa kabuntagon
ako ang imong
adlaw

mainiton sa imong
aping
maaghop sa imong
dughan

nagmalipayon ako
niini
kitang duha ning atong
kalay-on

gikahadlokan ko 
ang panagkita kay
sa imo unyang
paghangop

mahimong masunog
ko ikaw
mahimong ako ang
kalayo
nga magpabilin ug
abo
sa imong tiilan

kay sama sa bitoon
makahadlok ang
imong pagpaduol

kalayo ang 
ang mga bitoon
usa ka baha
nga kainit ang
adlaw
ug ang bulan kon
imong 
adtoon 
usa ka dalan
nga mamingaw
daghang lungag
ngil-ad
wala didto
ang kasikas
sa kalipay

busa pasayloa
nga dili ko 
hawiran ang imong
mga kamot
nga dili ko mahalokan
ang imong aping
nga dili ko mahapohap
ang imong dughan

kay sa tinood
mas nindot ako ning
akong pagpalayo

ako ang imong bitoon
ako ang imong bulan
ako ang imong adlaw

kutog lang diha
mas higugmaon mo ang
akong kahabog
mas nindot ako kon
dili mo mahikap
mas hingpit ako
kon imo unyang
hikalimtan

mas gilak ako
diha sa kangitngit
kon wala ako
sa imong tungod
mas init ang
imong kabuntagon