Friday, July 22, 2011

kabahin niadtong puting kabayo nga kamaong mosayaw

Sa kaadlawon
gidalhan ko nilag kabayong puti

wa ako makaila kanila og dili na kinahanglan
pa nga isulti ko kon
pila sila ka buok og dis-a sila gikan

mikalit lang ug butho sa akong nataran
nga walay tingog-tingog
sama sa usa ka damgo
sa kaadlawon

giablihan ko ang pultahan
mga mga bintana abre nang daan
og nanglingkod sila og akong gitunulan sa
usa ka tasa nga
puno sa init nga kape

gipasayaw nila ang kabayong puti
og misayaw kini

bakakon ako kon
mosulti ako nga wala ako makaangay niini
bisan pa og ang akong balay
dili gayod unta angayan
nga pasudlan sa mga tawong wa nako kaayo maila
labi na
kon pasayawan pa kini sa usa ka puting kabayo

wala pa makahugaw ang kabayo
sa akong salog

diha sa kahilom nakapangutana ako
unsa ba ang ilang tuyo kanako
giunsa ba nila pagkahibalo nga dugay ra usab akong
naghandom ug usa ka puting kabayo nga
makamaong mosayaw
sa tugtog sa kahilom sa
kaadlawon?

unsa ba ang ilang gustong mahitabo
sa akong kinabuhi?
kuhaon ba nila ang akong karaang bangko
nga gilingkoran pa kaniadto
sa akong apohan
nga katsila?

apilon ba nila og kuha ang akong balay?
nakahunahuna ko

basin ang akong kalag?

ayaw ako pangutan-a kon giunsa ko
pagtubag kining mga pangutanaha
og unsa gayod ang tinood
nga nahitabo
pagkahuman misayaw ang maong
puti nga kabayo

ania ako
nagpabilin sa akong balay
gisirad-an na nako ang pultahan
apan ang mga bintana
sama sa naandan
abre na nga
daan

gamingaw ako
apan nagpabilin nga malinawon

No comments: