Friday, July 22, 2011

alang sa anak ni Sir E.

nahinumduman ko na kining
bataa
anak ni Sir Ernie kadtong maestro nako
sa elementary pa ko

kadtong nagpakuha namog gagmayng bato
og isulod sa botelya sa kulafu
aron lang tubagon kon pila ba ka bato ang
masulod niini

dako na siya
abogado na
og karon ania sa akong atubangan
naghinayhinay na og
hubad sa mga bakak
nga milikos niining dakong haligi
sa korte
nga gamhanan

ambongan nga abogado
nga muatabang na usab sa daghan kaayong mga saad
sa kinabuhi
gikihatan niya ang
kwarta
diha sa lamisa

sa pipila lang kaadlaw
magsugod na usab ug hulma ang mga kunot sa iyang agtang

mabalian siya sa iyang gusok
og bisan og sakit kaayo ang piang og samad
sayod ko
nga sama kanako kaniadto
dili gayod kini
moiyagak
ipakita niya nga siya
ang isog nga anak
ni Adan

tan-awon ko na usab
kon unsaon niya pagbinbin
ang mga kabug-aton sa
pag-antos sa mga
lingla

nausob sab ko
di na ko kapasalig nga ako
kamaong
moagak

sa bisan kinsa nga
mahiagum unya sa
kapait sa mga kapildihon
apil na diha
ang mga ilad
sa kadaugan

No comments: