Thursday, November 18, 2010

ang pagtoo sa kaugalingon

dili pa kadto balay ta
namisita lang ko
gihagwa ta ka
gihalokan sa kusina

sa dihang nagluto ka
og piniritong saging
og nag-ukab sa tunukon
nga panit sa durian
naglingkod ko sa veranda
aron mohanggab sa
lab-as nga hangin

mihunong ang sakyanan nga
itom
og nanglantaw kanako ang duha
ka manag-agaw
ang usa pari ang usa
socialite

mitutok kanako
og ako mitutok usab kanila
ilang tan-aw ako usa ka tungaw
og ilang tan-aw sa ilang
kaugalingon mga
bathala

(sud sa akong kaugalingon
kataw-onon ko)
kay sa tinood
kabalo ko kinsa ko
og ang ilang pagkabathala
walay epekto kadto
kanako

kaniadto to
karon magkita na gani kami og otro
giseguro ko nga sila
ang magdungo-dungo sa dalan
og dili ako

tungod kana kay ako nakaila
sa akong kaugalingon
og walay bisan usa
nga makagun-ob niini

karon, sila ang moyukbo
kanako
ang bathala
kay ako ang mitoo kanako
kay ako
ako

og sila mga abog lamang
sa akong dalan
sa ting-init ning lungsod
sa ilang
kaparotan.

No comments: