Monday, September 13, 2010

pag-ila-ila

ikaw diay
ang anak sa akong hinigugma kaniadto
nga miingon nga ako usa ka dakong bakak sa iyang kinabuhi?

mas matahom ka kaysa kaniya
mas humot ka kaysa kaniya kaniadto
mas sanag ang imong pahiyom sama sa usa ka bag-ong mibukhad nga sampaguita
sa ubos sa akong bintana diin ako kanunay nga nanambo

nagpaabot

kon lantawon ko ikaw
daghan akog mahinumduman sa katam-is sa kinabuhi
bisan og layo ka kaayo kanako
ning akong pagsalop
mabati ko gihapon ang kainit sa palad sa dughan sa halok sa mga ngabil
bisan og dugay na kadto sama sa mga gilumutan na nga mga panahon nga nanglabay

ania ako
nagpuyo sa akong gipili nga kalibotan sulod sa akong kaugalingong gibuhat nga balay

wala akoy gibasolan
og sa akong hunahuna dili baya usab sala ang paghandom sa kagahapon

sa paghangop sa mga bato nga akong gilabay sa dagat
sa pag-ihap balik sa mga alibangbang nga nabalian sa ilang mga pako og nangamatay

sa hilom nga pagkawala sa mga langgam nga nanglupad diha sa sulog sa hangin sa kawanangan
wala ako'y sala sa gugma

ang panahon ang tinood nga hinungdan
og ang mga bitoon nga wala modapig kanamo

ang bulan usab nga nagpakahilom lamang
samtang gitaban kini sa kaadlawon

No comments: