Monday, September 13, 2010

ang sulti sa bata


dili ko anak sa tinapa
labi na nga dili ko peste og yawa
dili ako anak sa liki sa kawayan

bata lang ko
nga mangutana: kinsa ka ba nga
mokurit kanako?unsay imong gahom nga ako
imong kasab-an ?

samtang nanghakog ako
sa pamahaw nga angay
kanako

kinsa ka ba nga moboyboy
kanako?
wala ako nangandoy nga
moabot sa imong balay

wala ako mangayo og ginikanan
kamo ang nangayo kanako
kamo ang nagdala kanako dinhi
samtang ako nag-lutaw lutaw
sa kabulakan sa
akong kawanangan

kamo ang hinungdan kanako
ang nagmugna kanako:

kamo sa inyong kahalab sa pagkitkit sa
unod og paghigop sa sabaw kamo nga
nagtinilaay
dila sa dila diha sa inyong mga
kaulag
nga walay pagkahupay

samtang ikaw mibilangkad
samtang siya misalom sa imong
bilahan og mitiurok
diha sa imong dughan.

No comments: