Tuesday, April 6, 2010

sayod ko sa kasakit nga imong gibati

sa imong pagkalaglag
gikan sa dako kaayong punoan sa kapayas
maayong pagkalagapak ang imong sampot
og ang imong mata natuluan sa tagok sa naipo nga mga sanga

sa kapayas, og ikaw ang nahimong
kapayason, diha sa imong pagkahulog nga dili pa gayod nimo madawat
hapdos nga morag gilaslas sa hait kaayong kutsilyo ang imong panit

milingiw ko sa milabay nga panganod
akong gilingaw ang akong kaugalingon sa nanglabay nga gipalid nga dahon
sa mga bulak sa kalachuchi nga puti og pula
sa nataran sa among balay

ayaw sabta nga kining akong gihisgotan mahitungod lang sa kapayas
aduna pay lalom nga nahitabo
diha sa imong kapakyas
sakit lang gihapon hangtod karon ang mga adlaw og gabii wala gayod katambal niini
wala na ang mga luha
wala na ang mga pagbakho

dinhi sa kahilom sa imong pag-inosara
ako kang biyaan

ikaw lamang ang nasayod unsaon nga maalim ang samad
sud sa pultahan sa imong kasingkasing

og dinhi biyaan ko ikaw
mas lig-on ka pa sa tugas
mas tig-a ka pa kay kanako

ako nga nabayod na
sa pipila ka milabay nga mga
kapakyasan
sa akong kinabuhi

nagsulat ako niini
kay wala ako kaako pagsugid kanimo sa tanan

No comments: