Tuesday, April 30, 2013

panaw sa mga alaot

kon lantawon mo ang
nahimong sumpay ning
karaan nga balay

makaingon ka nga
ganse ko ug nganong
gipadapatan ko pa kini
sa akong pagbati ug
nganong gigastohan ko
pa kini ug buot

walay tag-iya kining
balaya
ang iyang mga pultahan
kapong
ang iyang mga bintana
nagsisig
panintal sa bisan kinsang
molabay dinhing
dapita

ako mihapit lang
unya sa dili madugay
molakaw na usab
paingon sa padulngan
sa tanan

wala usa'y tumong kining
akong pagpanaw
dili klaro ang  mga
sugilanon
ang  gitanom mao ang
nagkadaiya nga
dereksyon

adto didto, ari diri,
ug ako nga wala misulay
pagsabot

ania, nagyaka, walay
tingog
naghunahuna kon
kanus-a mahuman
kining dakong
pagduda kining dakong
unos sa kalibog

sud sa akong kasingkasing
adunay miingon

pahawa! pahawa!
nagkakusog,
apan usab nagkurog

No comments: