Thursday, March 28, 2013

pagkawalaypulos


 
kon giunsa ako pagpadako
sa akong ginikanan
di na kaayo nako mahinumduman ang
tanan

pait ba kaha? o tam-is ba kaayo?
hapdos ba? o hayahay?

gisulayan ko ug hunahuna
lalom nga pagbalik sa dakong sapa
sa akong kinabuhi,

gisulayan ko ug dakop ang mga nangagi
sama sa mga alidanaw
nga kon akong makuptan sa kakusog nga
pagunit
sa makanunay ang akong
nahiwaran mao
na lang gayod ang patay

ingon ani ba god kaha kini? unsa ba kaha
ang tinood niini?

matag hinumdum, anaa ang miagi
gisulayan nakog hikap, pagkabugnaw
gisulayan nakog kurit, aron kini motingog
apan bisan unsaon
dakong amang, dakong buta, dakong bungol
silang tanan

gilipot ko sa likod, nakita nako ang akong
kaugalingon,
ug sukad niadto
wala na usab ako mitingog

pagkawalaypulos sa akong nabuhat.