Monday, December 31, 2012

sa pakigbisog sa adlaw-adlaw nga panginabuhi

"Be kind, 
for everyone you meet is
 fighting a hard battle."


nakita ko ang akong larawan, human sa panihapon ikaw ang nagkuha unya nakita nimo nga ako walay pahiyom seryoso unya mihangyo ka nga unta sa sunod nga higayon nga kita human sa pipila ka tuig nga unta makat-unan ko na unsaon pagpahiyom bisag kanang dili tinood.
ayaw ako patuhoa sa imong gikwentas nga kalipay
estoryahe ko
kabahin sa wala pa nimo mabungat sa uban
sayod ko
nga ang imong gisakyan nga mga sumbingay gaaginod usab sa lawod sa mga dili malitok nga mga pulong
ayayay
kana unta ang akong gustong madungog
apan ania kita sa tungatunga sa paglatid sa mga tabon sa dili angayan nga hisgotan
kasabot ko kaayo niana
karong gabii sayo ako nga mobiya aron estoryahon  ko na usab ang akong kaugalingon bahin kanato
dili ako makatulog
magbalibali ko sa akong katre dinhi sa lawak nga usa lang ka gabii nakong higdaan
kumusta na ba usab ang imong pakiggubat sa kinabuhi?
ayaw kabalaka
bisan ug daghan na ang gidungog nga namatay sa walay hinungdan kon imo lang gayod nga panungtan ang mga sugyot sa pakigdait 
dili ka gayod maapil niini
ako sundalo lang gihapon
apan hagbay ko rang gipanglabay ang akong mga armas
kay kining gubata 
lahi diay ang gamiton

dili gani utok
gisulayan ko na kana

karon lahi na
sayod ka niana.