Thursday, November 8, 2012

kapila ko ba ikaw ingnon

ang matood
mao kini

ikaw lang

ang tanan nga
nagpalibot

walay labot

adunay moingon
ako ang
tubag

abi nila ug ikaw
usa ka
pangutana


gibati mo ba kini
nga
ikaw lamang ang
matood

ug ang uban
nga kunuhay adunay
labot

puros lang diay
binotbot?


balikon ko kini
sa paglitok

dili ka lamang pulong
kay matood ka

ug ang matood
ikaw lamang

ang nagpalibot kanimo
kunuhay
mangilabot

apan ang matood
silang lang usab

sila nga nagpalibot
kanila
silang tanan
sila lang usab

ug kita nga
duha lamang mao
usab ang tinood


kita lamang
diha sa ikaw ug ako

busa
hawiri ang akong
mga kamot

gakson ko ikaw
kay ikaw lamang

ug ako lamang
ang kamatooran


silang tanan
atong mahinagbo

apan silang tanan
diha sa ilang pulong


litokon ug dayon
pagkahuman nato
madungog

magdungan kinig
pamahawa

sama sa usa ka
saba nga
kagabhion


abton kita sa kangitngit
mapalong ang
tanan kanato


ug mao kini ang tinood
kita usab
walay labot  kanila
nga nangahanaw