Monday, September 10, 2012

alang kang (unta ) chief justice carpio

nakatawa ko nga nakakita kanimo nga nabiyaan
sa eroplano

namula imong nawong
gipaningot ang imong liog sa kapungot
namugnaw ang imong mga palad sa dakong
kahiubos


kitang duha na karon ang dungan nga nabiyaan
ako wa nay gisulti pa
gipunit ang akong karga dayog pauli sa amoa

ikaw nagpabilin pag kadyot
dayog pakita sa imong kapungot
sa mga nanglantaw
nga wala kasabot kanimo
kon mokatawa ba sila
o mapungot ba usab
sama kanimo

kabalo kong di na ka ganahan
nga mokaon sa imong panihapon
manglood ka tago sa imong lawak
basin ganig di na sab ka
mamahaw pagkaugma


gikan na ko diha
di lang kay kausa lang ako nabiyaan
ikalima, ikaunom ug sa sunod tuig
basin moabot na ug ikapito

naanad na man ko anang mabiyaan
wa na koy gibati
wa na ang kasakit, kapungot, kahiubos

gani karon malipayon ko
maayo gani kay wa ta marobredo

No comments: