Sunday, February 13, 2011

ang akong pangandoy...

gusto kong mahimong director sa usa ka pelikula
misumpay ka
maayo ko sa LMS
mahimong ako ang actor
og ikaw ang paris

wa ko kaayo kasabot sa LMS
apan sa dihang imong gi-define,
makahiubos hunahunaon nga ikaw
wala pa diay makaila kanako

kaniadto pa gusto nakong sulaton ang
kabahin sa Sipadan
sa way kukahadlok
ako kining isumpay sa Jolo
sa MNLF didto og ako kining ipahaom sa
MalacaƱang didto gyod sa pultahan
aron madayag sa bintana
sa Malolos

hisgotan ko ang pag-ihap sa mga kwarta
sa mga Generals
pila ang ilang balon og pila ang ilang
gikaon
nga bisan unsaon og kwenta sa akong utok
di man gayod
mahurot

gusto ko nga mahimong aktor
kadtong gikidnap og wala makabayad sa ransom
kadtong giputlan og liog
kadtong wala na gayod makatingog.

No comments: