Wednesday, May 5, 2010

ang kabahin sa akong papa

usahay iya kong padunggan nga
liwat kuno ko ni Tiago
nga bana ni Konsay
og tungod kay wa ko kaila kaayo ni
Tiago nga dugay nang milayas
sa New Sicayab
wala lang pod ko masuko

wa ko nagmind
wa sa akong buot kon naunsa
si Konsay

ang akong kapungtan ni Papa
kanang masuko siya kon magsige kog basa
kay kuno kana tinapulan
basa sa eskwelahan
basa sa balay
unsa na lay trabahong mahimo
kon dili nako hugasan ang plato
og dili lawgana ng mga iro?

miabot sa punto nga mitago ko
misaka ko sa ibabaw sa caimito
aron humanon ang pagbasa kabahin
ni trining og ni peping og sa ilang
paboritiong iro nga si bantay

usahay ang sakit mao ang bunal sa
palwa sa lubi
kon daghan kog rason nganong dili
katugway sa baka og kabaw
agi anang akong mga bag-ong libro
og komiks

apan bisan unsa kasakit ang bunal
mawala ra ang tanan
kon makita ko na si Darna nga
milupad sa mga pahina
sa akong bag-ong komiks


kon unsa ang gusto ni Papa
nakat-unan nakong gili nako gustohon
aron lang pagsupak kaniya
apan adunay mga sakripisyo nga dili
malikayan

alang og alang lang sa pamilya
og dinhi niini karon putlon ko una
ang mga panid sa akong kagahapon

sayod ko nga dili ka interesado
kay wala kay labot apan kon gusto gyod nimong
mahibaw-an
kitaa lang ko sa akong gipuy-an
sultihi ko sa imong ngalan
kay sultihan ko usab ikaw kabahin sa tanan

No comments: